onsdag 13. mars 2013

Dåpskake til jente.




På søndag som var ble datteren til ei venninne av meg døpt. Og jeg fikk den store æren av å lage dåpskaken  hennes :)


Venninna mi gav meg litt frie tøyler utover et par ting hun ville ha med. Jeg har ikke lager en så detaljert jentekake tidligere, men dette var en forespørsel jeg ikke kunne si nei til :)

Alle bunnene er sukkerbrød

 

1. lag: Chocolate fudge toppet med vaniljekrem.
2. lag: Pisket krem toppet med bringebærsyltetøy.
3. lag: Pisket krem blandet med vaniljekrem toppet med raspet sjokolade.
Under lokket: Luftig smørkrem.


All marsipan er hjemmefarget og laget for hånd eller i form.
Jeg har dustet spiselig pudderfarge på blomstene i to farger og tegnet opp furene i bladene med spiselig tusj.


Alle perler er lagt på for hånd. Også perlene rundt det spiselige bildet. Bildet er bestilt, som alltid hos Marion Breen
Bra bilder, 100 % trygg vare og rask levering :)


Gratulerer med vel overstått og tusen takk for at dere spurte meg om å lage kaken <3 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar fra deg :)