tirsdag 8. juli 2014

72 mini cupcakes coming up! :)



Her om dagen lagde jeg 72 mini cupcakes til et bryllup. Utrolig gøy!
Brukte en hel dag bare på stekingen, hehe!! Pynten hadde jeg laget i forkant så på selve dagen som de ble hentet la jeg på toppingen og pynten.



Det var fire forskjellige smaker:
1. Bringebær cupcake med bringebær og kremost topping.Oppskrift HER (erstatt melk med saften fra moste og silte bringebær) og HER (øk melisen til 100 gram og tilsett saften fra moste og silte bringebær etter eget ønske)
2. Sjokolade cupcake med sjokoladebiter og chocolatefudge topping. Oppskrift HER på begge. (tilsett 2 ss kakao i røren)
3. Vanilje cupcakes med vaniljesmørkrem. Oppskrift HER og HER (bare dropp kakaoen)
4. Pasjonsfrukt cupcake med pasjonsfrukt topping. Oppskrift HER på begge.


All pynten skulle være hvit og gå i blomster og sommerfugler.



Siden disse skulle transporteres et stykke la jeg de i eggekartonger som jeg hadde kledd med sølvfolie.
En veldig enkel og billig måte å ha de i, i stedet for å kjøpe dyre med innmat :)



Håper brudeparet fikk en helt fantastisk flott dag!! <3 Og gratulerer med vel overstått bryllup!!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar fra deg :)