søndag 2. juni 2013

Happy birthday, junebug!


I går hadde min kjære gode venninne bursdag, hurra!!!
Hun feiret sammen med en venninne så det var en god gjeng som var samlet i går.
Og hvert år så har hun samme bursdagsønske; At jeg lager kake til henne, hehe!! Og i år ønsket hun seg cupcakes. 
Og da ble selvfølgelig det en del av gaven de sin! :)


Oppskriften til cupcakene ligger HER.
Siden venninnen min er langt over gjennomsnittet glad i sjokolade så grovhakket jeg mørk sjokolade og hadde i røren.

Oppskriften til toppingen ligger HER
Hun ville ikke ha noe annet enn sjokolade, men jeg tok meg friheten til å ha på bittelitt strøssel på :p


Bursdagsbarna var kjempefornøyde de og tomt ble det, hehe!!!


Ha en solfylt uke alle sammen!!!!

Solskinnsklemmer i fra det blide sørland :D 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar fra deg :)