onsdag 15. februar 2012

Romantiske mini-cupcakes


Dette er nesten de samme cupcakene jeg lagde til morsdagen. Men jeg har hatt enda mer sjokolade i røren til cupcakene. 
I tillegg til det som skal i oppskriften  så smeltet jeg sjokolade og hadde i røren helt op slutten. 
Hvem kan vel si nei takk til ekstra sjokolade..??? He he he!!

Og toppingen er chocolate fudge frosting. Den har jeg falt helt og holdent for! Jeg lagde litt ekstra slik at jeg kunne kose meg med den mens cupcakene stekte, hi hi hi!!!

Minirosene er laget av marsipan. Jeg prøvde å lage ordentlig roser, men i den miniatyrstørrelsen kombinert med dårlig tid, så funket det veldig dårlig, he he!!
Så det ble som det ble! Roser ble det uansett ;) 

Ha en flott onsdagskveld! :) 


2 kommentarer:

  1. Hei hei :) Jeg kom tilfeldig over bloggen din da jeg søkte på minicupcakes . Du har mye fint her :)
    Ta gjerne en kikk på min blogg også.
    http://cake-bliss.blogspot.com/

    SvarSlett
  2. Så koselig du tok deg tid til en liten kommentar :)
    Og takk for fine ord!

    Jeg skal løpe rett inn på bloggen din og myse masse jeg! :)

    Klem, Tone

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar fra deg :)