onsdag 29. februar 2012

Besøk, cupcakes, hekling og blogging!



I kveld får jeg besøk av eieren av Nummer 13. Det blir nok som vanlig masse skravling, hekling og momsing av noe søtt, hihi!!
For vi må jo ha noe godt å spise på, må man skjønne!! :) Hva er mer naturlig da en cupcakes? :D

Vi hadde jo selskap for ikkes å lenge siden og da la jeg noen muffins i frysen.
Og i dag lagde jeg smørkremtopping som jeg også hadde vaniljekrem i og smeltet sjokolade. Mmmmm!!!!!!

Det må jo bare bli bra! Hun er særdeles lite vanskelig når det gjelder det som er søtt, så tror nok de faller i smak.
Mini fikk smake en og han var i alle fall fornøyd, he he he!!!

Jeg har forresten laget meg en annen blogg også. Fant ut jeg ville ha en egen blogg til det vi holder på med under oppussingen og litt slike ting da.
Ta gjerne turen innom den :)
Det er ikke så mye der inne enda, men jeg blir veldig glad for en liten hilsen uansett :)
Den heter Mitt dill og dall. Nettopp fordi det er dill og dall jeg kommer til å bruke den til, hihi!!

Ha en kjempefin kveld! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar fra deg :)